Klantenservice
Welkom bij Proef de perfectie
We helpen je op deze pagina met bestellen. Kom je er niet uit?
Onderaan deze pagina vind je linkjes naar onze e-mail en app.
1. Bestellen
Bij Proefdeperfectie.nl kan iedereen bestellen die in een straal van 75km van ons bedrijf in Enschede woont. We vragen je een account bij ons aan te maken wanneer je wilt afrekenen en dan checken we of je postcode in ons bezorg gebied ligt.
2. Betalen
We werken alleen met online betalingen via Mollie Payments BV. Bij Mollie kun je kiezen uit verschillende betaalopties, waaronder:
-
Ideal
-
Creditcard (binnenkort)
-
Achteraf betalen (binnenkort)
3. Bezorgen
Wanneer je voor 14.00 besteld is je bestelling de volgende dag in huis. We bezorgen zelf met onze 0-emissie elektrische bussen. Het vlees komt verpakt en gekoeld/bevroren bij u aan, afhankelijk van het product. Je kunt je producten uiteraard ook op komen halen.
4. Annuleren en ruilen
Omdat we werken met verse producten is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te ruilen. Uitgezonderd zijn verkeerde of ondeugdelijke producten. Neem dan direct contact met ons op via mail of app.
5. Klachten
Is er iets niet goed? Alvast onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Je kunt ons bereiken via onderstaand telefoonnummer, email of app. We helpen je direct verder.
6. FAQ
Waarom werken jullie met een postcodegebied?
Bij Proefdeperfectie.nl kan iedereen bestellen die in een straal van 75km van ons bedrijf in Enschede woont. We vragen je een account bij ons aan te maken wanneer je wilt afrekenen en dan checken we of je postcode in ons bezorg gebied ligt.